XI edycja Get a Job: Zdobądź pracę w czasie pandemii

Czy uważasz, że obecna sytuacja spowodowana COVID-19 nie sprzyja poszukiwaniom nowej profesji? Chcesz zwiększyć efektywność swojej pracy podczas home office i zależy Ci na ciągłym doskonaleniu zawodowym? A może po prostu stawiasz pierwsze kroki na swojej ścieżce kariery zawodowej? Jeśli tak, to seria webinarów „Get a Job” jest dla Ciebie idealnym wyborem!

Dzięki udziałowi w XI edycji projektu odnajdziesz się w aktualnej sytuacji na rynku zatrudnienia, zdobędziesz pracę oraz zachowasz równowagę w jej trakcie!

Dołącz do tegorocznej edycji projektu Get a Job, w ramach której:
📌 dowiesz się, jak skutecznie poszukiwać pracy,
📌 dopracujesz CV do procesów rekrutacyjnych,
📌 przygotujesz się do rozmowy rekrutacyjnej,
📌 poznasz tajniki doskonalenia zawodowego,
📌 zwiększysz swoją efektywność pracy podczas home office.

Każde ze szkoleń będzie trwało 1,5 godziny.

Kiedy?
– 2 grudnia, godz. 14:00 – firma KPMG opowie, jak wypaść najlepiej na rozmowie rekrutacyjnej, nawiąże do najczęściej poruszanych na niej kwestiach oraz doradzi jak radzić sobie z trudnymi pytaniami.
– 4 grudnia, godz. 11:30 – Pani Psycholog Aleksandra Iwin, psycholog z 15-letnim doświadczeniem, przedstawi metody utrzymania efektywności na home office i poruszy temat podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
– 7 grudnia, godz. 11:30 – firma Colliers International pomoże Ci przygotować Twoje CV, podzieli się wskazówkami i przestrzeże przed najczęściej popełnianymi błędami. Dzięki niej uzyskasz wiedzę dotyczącą poszukiwania pracy.

Gdzie?
Szkolenia odbędą się bezpłatnie na platformie Microsoft Teams.

Link do spotkań zostanie umieszczony w opisie wydarzenia – godzinę przed rozpoczęciem webinaru.

0