Drugi webinar z cyklu „W sieci komunikacji” pt. „Real-time marketing, czyli okazja czyni… marketingowca”

Jesteś studentem, doktorantem lub pracownikiem Uniwersytetu Łódzkiego? Interesujesz się komunikacją w internecie? Chciałbyś poszerzyć swoją wiedzę na temat działań marketingowych? Jeśli tak, to 14 stycznia weź udział w webinarze „Real-time marketing, czyli okazja czyni… marketingowca”.

Będzie to druga odsłona cyklu „W sieci komunikacji”, czyli serii spotkań organizowanych w przestrzeni wirtualnej przez Koło Naukowe Językoznawców UŁ, które działa przy Zakładzie Współczesnego Języka Polskiego na Wydziale Filologicznym. Webinaria są prowadzone przez uznanych i cenionych specjalistów w dziedzinie szeroko pojętej komunikacji internetowej, którzy w przystępny i atrakcyjny sposób przedstawiają istotę najnowszych zjawisk, z którymi mamy do czynienia we współczesnym świecie medialnym. Zagadnienia podejmowane podczas cyklu są związane z takimi dziedzinami, jak: marketing, copywriting, dziennikarstwo internetowe czy badanie nowych mediów.

Drugie spotkanie pt. „Real-time marketing, czyli okazja czyni… marketingowca” odbędzie się 14 stycznia 2021 r. (czwartek) o godz. 17:00 za pośrednictwem aplikacji MS Teams. Wszelkie zawiłości związane ze strategią marketingową opartą na nawiązywaniu w kampaniach do bieżących wydarzeń wyjaśni Sandra Plajzer – absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Łódzkim, która pracowała jako copywritter w agencji content marketingowej SETUGO, zdobywała doświadczenie z zakresu mediów społecznościowych w agencji Telma Communication Agency, a obecnie jest specjalistką ds. komunikacji i PR w Centrum Promocji Uniwersytetu Łódzkiego.

W czasie webinaru Sandra Plazjer wyjaśni m.in. na czym polega real-time marketing (RTM), w jaki sposób codzienne zdarzenia wykorzystywane są do tworzenia kampanii reklamowych, jak przemyślane działania związane z real-time marketingiem mogą pomóc w budowaniu świadomości marki oraz jaką rolę w tego typu strategiach marketingowych odgrywają media społecznościowe.

Do wzięcia udziału w spotkaniu serdecznie zapraszamy wszystkich studentów, doktorantów i pracowników Uniwersytetu Łódzkiego, którzy chcieliby poszerzyć swoją wiedzę na temat komunikacji internetowej i strategii marketingowych. Ze względu na fakt, iż liczba miejsc jest ograniczona, osoby zainteresowane uczestnictwem w webinarze prosimy o wypełnienie krótkiego formularza zgłoszeniowego.

Do wydarzenia można dołączyć również na Facebooku.

0