Webinar „Content marketing. Jak wykorzystać wiedzę polonistyczną do tworzenia wartościowych treści?”

Studiujesz filologię i zastanawiasz się, na ile zdobyta wiedza przydałaby się w pracy copywritera? A może wybrałeś inny kierunek studiów, ale lubisz pisać i chciałbyś tworzyć teksty reklamowe? Być może słyszałeś już o content marketingu, zwanym także marketingiem treści, i zdajesz sobie sprawę, że podstawą sukcesu w tej dziedzinie jest umiejętność odpowiedniego dopasowania treści do preferencji odbiorcy. Jeśli chciałbyś dowiedzieć się czegoś więcej na temat tego, jak tworzyć artykuły, posty, materiały reklamowe, by przyciągnąć uwagę potencjalnego klienta, to koniecznie weź udział w naszym webinarze!

Koło Naukowe Językoznawców UŁ działające przy Zakładzie Współczesnego Języka Polskiego na Wydziale Filologicznym zaprasza na kolejne – czwarte już – spotkanie z cyklu W sieci komunikacji, które odbędzie się 9 maja 2022 r. (poniedziałek) o godz. 17:00 za pośrednictwem aplikacji MS Teams. W ubiegłym roku akademickim mieliśmy przyjemność spotykać się z Państwem podczas kolejnych webinarów z cyklu W sieci komunikacji: „Marketing w wyszukiwarkach internetowych – pierwsze kroki w SEO”, „Real-time marketing, czyli okazja czyni… marketingowca” oraz „Copywriting: jak napisać artykuł?”. Podczas dotychczasowych spotkań uczestnicy mogli dowiedzieć się, jaką rolę w marketingu odgrywa SEO, na czym polega real-time marketing i na co powinno zwracać się uwagę, tworząc teksty reklamowe.

Ze względu na ogromne zainteresowanie naszym cyklem w tym roku również postanowiliśmy zaproponować wszystkim członkom społeczności uniwersyteckiej (studentom, doktorantom i pracownikom UŁ) możliwość poszerzenia swojej wiedzy o marketingu internetowym. Tym razem naszym gościem będzie Agata Kupracz, absolwentka łódzkiej polonistyki, PR-owiec, copywriter o ogromnym doświadczeniu. W przeszłości pracowała jako dziennikarka i rzeczniczka prasowa Portu Gdańsk. Była także założycielką trójmiejskiej agencji High5 Studio. Obecnie spełnia się zawodowo jako content manager w gdańskiej akademii programowania infoShare Academy. Jej zainteresowania koncentrują się wokół tworzenia i realizacji strategii komunikacji, contentu, media relations oraz tone of voice.

Podczas webinaru Agata Kupracz podzieli się z uczestnikami wiedzą o tym, w jaki sposób tworzyć obecnie wartościowe treści. Wyjaśni, czym jest tone of voice marki, i zdradzi, jak można wykorzystać zdobytą podczas studiów polonistycznych wiedzę w strategiach marketingowych. Ponadto słuchacze poznają przykłady marek, które w swoich kampaniach wykorzystują oryginalne zabiegi językowe, czyli to, co polonistom jest szczególnie bliskie. Nie zabraknie wskazówek i porad, które pozwolą uczestnikom rozpocząć własną przygodę z content marketingiem.

Wszystkich zainteresowanych udziałem w spotkaniu prosimy o wypełnienie krótkiego formularza zgłoszeniowego – liczba miejsc jest ograniczona: https://tiny.pl/9sfk3.

Do wydarzenia można dołączyć także na Facebooku.

 

0