Identyfikacja wizualna Wydziału Filologicznego UŁ

logo_filolog_ul_v_pl_rgb

Z początkiem roku akademickiego 2017/18 Wydział Filologiczny Uniwersytetu Łódzkiego wprowadził nową identyfikację wizualną. Dotychczas obowiązujący logotyp został zastąpiony nowym znakiem graficznym spójnym z identyfikacją wizualną całej uczelni.

Księga znaku Wydziału Filologicznego UŁ

Wydziałowe gadżety


>> Katalog
>> Formularz zamówienia

Uwaga! Prosimy o zamawianie gadżetów na co najmniej miesiąc przed planowaną konferencją.

 

Materiały graficzne do pobrania

 

Zachęcamy do zaglądania na specjalną podstronę poświęconą nowej identyfikacji wizualnej Wydziału Filologicznego UŁ, na której znajdą Państwo logotypy wszystkich jednostek, papiery firmowe, szablony plakatów oraz inne materiały, które mogą okazać się przydatne w codziennych działaniach promocyjnych podejmowanych przez poszczególne jednostki naszego Wydziału.

 

Wskazówki dotyczące stosowania logotypów z dostępnej bazy:
– Grafika rastrowa – logotypy przeznaczone do standardowych wydruków oraz projektów tworzonych na potrzeby Internetu;
– Grafika wektorowa – logotypy przeznaczone do przygotowania projektów dla wydruków wielkoformatowych (plakaty, roll-upy, banery itp.);
– Dla wszystkich jednostek (instytutów, katedr, zakładów) obowiązują 2 orientacje logotypów – pozioma i pionowa. Można je stosować wymiennie, w zależności od swoich preferencji i rodzaju przygotowanych materiałów;
– Kolorem obowiązującym dla wszystkich jednostek Wydziału Filologicznego UŁ jest granat (wytyczne dla grafików: Pantone 282; C: 100 M: 90 Y: 13 K: 68; R: 20 G: 19 B:59; #14133b). Dopuszczalne są 2 warianty układu kolorów w logotypie: logotyp koloru białego na granatowym tle lub logotyp koloru granatowego na białym tle;
– Nie należy równocześnie umieszczać na jednym projekcie logotypu jednostki i Wydziału. Nie należy również zamieszczać na jednym projekcie logotypu jednostki lub Wydziału razem z logotypem Uniwersytetu Łódzkiego (sam logotyp jednostki lub Wydziału wskazuje już na reprezentowaną uczelnię).