Zadania:
• obsługa wydziałowych kanałów w mediach społecznościowych (w tym tworzenie krótkich materiałów wideo w formie Instagram Stories oraz Instagram Reels);
• organizacja eventów (np. Dzień Otwarty Wydziału Filologicznego UŁ, Gala Absolwentów, spotkania z dziennikarzami i pisarzami, konferencje naukowe itp.);
• budowanie i utrzymywanie relacji ze studentami (koordynowanie wspólnych projektów, np. organizacja sesji zdjęciowych, promocja studenckich akcji przygotowywanych w ramach zajęć);
• promocja publikacji naukowych pracowników Wydziału;
• montaż prostych materiałów wideo;
• tworzenie tekstów na potrzeby komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej Wydziału (zamieszczanie informacji na stronie internetowej oraz w newsletterze pracowniczym);
• codzienna współpraca ze wszystkimi pracownikami Wydziału oraz innymi jednostkami administracji centralnej uczelni (w tym Centrum Promocji UŁ).
Wymagania:
• lekkie pióro, poprawność językowa (znajomość zasad ortografii i interpunkcji);
• doświadczenie w prowadzeniu kont w mediach społecznościowych (umiejętność obsługi konta firmowego na Instagramie oraz fanpage’a firmy na Facebooku; znajomość narzędzia Facebook Business Suite);
• zacięcie dziennikarskie, gotowość do wystąpień publicznych i umiejętność pracy przed kamerą;
• umiejętność koordynowania kilku zadań jednocześnie;
• bardzo dobra organizacja pracy, rzetelność, terminowość;
• umiejętność pracy w zespole, otwartość i kreatywność w działaniu;
• dobra znajomość pakietu MS Office, zwłaszcza Microsoft Word oraz Microsoft PowerPoint;
• komunikatywna znajomość języka angielskiego.
Dodatkowe atuty:
• umiejętność montażu materiałów wideo z wykorzystaniem programu DaVinci Resolve;
• znajomość programów graficznych (np. Adobe Photoshop);
• umiejętność obsługi sprzętu fotograficznego;
• mile widziany: status absolwenta lub studenta Wydziału Filologicznego UŁ (preferowane kierunki: dziennikarstwo i komunikacja społeczna/dziennikarstwo media i projektowanie komunikacji, filologia polska, produkcja teatralna i organizacja widowisk, nowe media i kultura cyfrowa, kulturoznawstwo, twórcze pisanie).
Oferujemy:
• zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w wymiarze co najmniej ½ etatu;
• pracę od poniedziałku do piątku (w przypadku studentów możliwość dostosowania godzin pracy do zajęć na uczelni);
• możliwość rozwijania umiejętności dziennikarskich – dostęp do nowoczesnej infrastruktury (studia telewizyjnego, studia radiowego);
• szeroki pakiet socjalny (m.in. karta FitProfit, wczasy „pod gruszą”, zniżki na wydarzenia kulturalne, pakiet medyczny);
• trzynastą pensję w roku (pod warunkiem przepracowania co najmniej 6 miesięcy);
• przyjazną atmosferę w zespole.
Zgłoszenia zawierające CV oraz list motywacyjny prosimy przesyłać na adres bartosz.burski@uni.lodz.pl do 11 grudnia 2022 r.