Zadania:
- przeprowadzanie tematycznych rozmów/wywiadów w studiu telewizyjnym;
- działania reporterskie – przeprowadzanie sond wśród studentów, udział w nagraniach typu Instagram Reels/Instagram Stories w charakterze reprezentanta/reprezentantki Wydziału;
- wsparcie przy obsłudze wydziałowych kanałów w mediach społecznościowych;
- pomoc w organizacji wydziałowych wydarzeń (np. Gala Absolwentów, „Środy z Polonistyką”);
- przygotowywanie napisów do krótkich materiałów wideo z wykorzystaniem narzędzia HappyScribe.
Wymagania:
- zacięcie dziennikarskie, gotowość do wystąpień publicznych i umiejętność pracy przed kamerą/aparatem telefonu – warunek konieczny;
- zainteresowanie dziennikarstwem telewizyjnym i trendami w mediach społecznościowych;
- umiejętność koordynowania kilku zadań jednocześnie;
- bardzo dobra organizacja pracy, rzetelność, terminowość;
- umiejętność pracy w zespole, otwartość i kreatywność w działaniu;
- poprawność językowa (znajomość zasad ortografii i interpunkcji).
Dodatkowe atuty:
- umiejętność montażu materiałów wideo;
- doświadczenie w prowadzeniu kont w mediach społecznościowych;
- umiejętność obsługi sprzętu fotograficznego;
- komunikatywna znajomość języka angielskiego (przydatna w kontaktach z zagranicznymi studentami);
- gotowość do udziału w wizerunkowych sesjach zdjęciowych realizowanych na terenie Wydziału.
Oferujemy:
- możliwość odbycia regulaminowych lub dodatkowych praktyk studenckich;
- możliwość dostosowania godzin pracy do zajęć na uczelni (praktyki realizowane będą w gmachu Wydziału);
- dostęp do nowoczesnej infrastruktury (studia telewizyjnego, studia radiowego),
- możliwość rozwijania umiejętności dziennikarskich;
- przyjazną atmosferę w zespole.
Osoby zainteresowane ofertą praktyk proszone są o przesłanie swojej aplikacji na adres bartosz.burski@uni.lodz.pl do 20 października.
Wiadomość powinna zawierać:
Opcja nr 1:
krótki film udostępniony w formie odnośnika do nagrania wideo, w którym przedstawisz się i opowiesz o swoich dotychczasowych doświadczeniach z zakresu dziennikarstwa i/lub public relations. Nagranie powinno zostać udostępnione w usłudze OneDrive/Google Drive lub umieszczone w serwisie YouTube.
lub
Opcja nr 2:
tradycyjne CV + krótki list motywacyjny, w którym opiszesz, dlaczego chcesz odbyć praktyki w Biurze Promocji i Komunikacji Wydziału Filologicznego UŁ. Jeżeli aktywnie prowadzisz otwarte profile w mediach społecznościowych, możesz dołączyć linki do swoich kont.
Prosimy o zamieszczenie w dokumentach aplikacyjnych klauzuli o następującej treści:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Wydział Filologiczny UŁ w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.